Gimnastică pentru mami și bebe

EXERCIȚIU DE ÎNTĂRIRE A ABDOMENULUI

Îl poți implica și pe copil în exercițiile pentru abdomen. Această mișcare lucrează mușchii abdominali. Pe măsură ce vei deveni mai puternică, îl vei putea ridica pe bebe tot mai sus în dreptul pieptului, iar el va acționa ca o contragreutate.

[table id=21 /]

 

EXERCIȚIU DE ÎNTĂRIRE A MUȘCHILOR FESIERI

Acest exercițiu îți va lucra mușchii fesieri (gluteali). Bebe ar trebui să fie profund impresionat de mișcarea de care va avea parte atunci când vei ridica și coborî șoldurile. Ca în cazul tuturor acestor exerciții, pe măsură ce copilul devine mai greu, rezistența crește.

[table id=22 /]

 

ÎNTINDERE

Încheie programul de exerciții efectuat împreună cu bebe jucându-te cu cel mic. Acest exercițiu îți va întinde picioarele, lateralele abdomenului și talia și te va destinde.

[table id=23 /]

 

Sursa: Recuperarea după cezariană, Chrissie Gallagher-Mundy, Editura Litera, www.litera.ro

recuperarea dupa cezariana, carteÎn zilele noastre, una din patru nașteri are loc prin cezariană, dar, până acum, nu a apărut nicio carte dedicată exclusiv îngrijirii postoperatorii a mamelor pentru a-și recâștiga repede și sigur energia, forțele și vitalitatea de care au nevoie ca să se ocupe de nou-născut. În volumul „Recuperarea după cezariană, bogat și sugestiv ilustrat, găsiți un program eficient de exerciții special concepute pentru a depăși cu brio perioada ce urmează unei nașteri prin cezariană.

  • Cum să te recuperezi rapid și sigur după durerile și trauma operației
  • Cum să îți recâștigi forțele, vitalitatea și energia în doar câteva săptămâni
  • Cum să revii la silueta și la forma fizică de dinaintea nașterii
  • Cum să faci exerciții de gimnastică în puținul timp disponibil
  • Cum să lupți eficient cu problemele post-partum
  • Cum să te bucuri alături de bebelușul tău.

 

Citeste continuarea pe pagina urmatoare: 1 2 3


Recomandari
Unica.ro
Recomandari shopping
Mai multe din Recuperare