4 accesorii mici de birou care te ajută să fii mai productiv

Când vine vorba de productivitate sunt mulți factori care pot avea o influență asupra nivelului său. Dacă te numeri și tu printre aceia care își doresc să fie cât mai productivi la locul de muncă, atunci acest articol este numai bun pentru tine. Poți să îți iei doza de informații interesante și utile, ce te pot ajuta în activitatea de zi cu zi. 

Vezi aici care sunt cele 4 accesorii de birou cate te ajută să crești productivitatea

  1. Organizatoare pentru diverse obiecte

Pentru a fi mai productiv, trebuie să lucrezi într-un mediu organizat și să te asiguri că toate accesoriile pe care le ai sunt puse la locul lor. O idee bună ar fi niște organizatoare compartimentate, în care le poți ține într-un singur loc, fiind, in acelasi timp, delimitate. Astfel, nu vei avea documente, perforatoare cu model, capsatorul sau alte obiecte de acest tip la grămadă. Un astfel de accesoriu te va ajuta să ai totul la îndemână, fără să pierzi timp căutând într-o grămadă „cu de toate’. Dacă ești în căutarea unor obiecte, precum sunt cele menționate mai sus, biroticienii.ro este destinația ta virtuală ideală, având multe opțiuni interesante. 

  1. Căști wireless

Nu intră neapărat în categoria de accesorii de birou, dar sunt utile. Daca ai o zi plină și primești un call, conectezi rapid căștile, discuți telefonic și ai ocazia să faci și altceva cu mâinile, dacă îți dorești. Ai programat un call cu un client și vrei să parte de mai multă intimitate? Din nou, varianta căștilor este una extrem de practică în situația asta. Castile wireless sunt niște accesorii ce îți vor fi de folos și în timpul liber, așa că împuști doi iepuri dintr-o lovitură. 

  1. Agendă/ carnet pentru notițe

Chiar dacă pare de modă veche, un carnețel pentru noțite este mereu util pe birou. Poate funcționa și varianta unor bilețele pe care să poți nota anumite informații importante, dar este recomandat să ai o variantă de tip agendă, unde poți păstra mai multe informații, fără să riști să le pierzi. O poți lua cu tine oriunde, pentru a-ți nota idei pe care nu vrei să le uiți, sau o poți folosi când ești într-un call, pentru a nota diverse informații cheie. Informația pe care o scrii de mână se va sedimenta mult mai bine în memoria ta, de aceea este utilă și o astfel de variantă fizică, pe lângă toate tool-urile online pe care le ai la dispoziție.

  1. Un panou de perete

Tot pe principiul old school ar fi și un astfel de panou de perete, unde să poți lipi diverse bilete cu informații importante. Chiar dacă ai varianta unor remindere pe telefon, ar putea fi util să și vezi în fața ta acele bilete, pentru a-ți reaminti oricând ai nevoie să realizezi anumite sarcini ce nu pot suporta amânarea. 

Așadar, acestea au fost cele 4 accesorii care îți pot face munca mai ușoară și te pot ajuta să fii mai productiv atunci când petreci timp la birou. Tu pe care din ele le-ai folosi?

Sursă foto: unsplash.com

Mai multe articole