Compania de vanzari directe Amway relanseaza 23 de produse de ingrijire a locuintei, reunite sub un singur brand: AMWAY HOME. Principalele atribute ale noii game sunt: eficienta, siguranta, caracteristicile eco, ingredientele din surse naturale si gradul mare de concentratie al produselor.
1. Concentratie mare – performante excelente
- Produsele AMWAY HOME au fost special create pentru a oferi cele mai bune rezultate de curatare fara a afecta suprafetele, vasele sau rufele si pentru a fi alegerea cea mai sigura pentru dvs. si familia dvs.
- Toate produsele au formule unice si includ ingrediente derivate din surse naturale ca de exemplu nuca de cocos, citrice si minerale.
- Exista produse generale, multifunctionale dar si specializate. De exemplu, detergenti foarte delicati pentru suprafetele lucioase sau sensibile.
|
2. Cercetare si dezvoltare continua pentru cele mai bune rezultate
|
AISE – Asociatia Internationala a Sapunurilor, Detergentilor si Produselor de Ingrijire a locuintei (A.I.S.E.) care este vocea europeana a industriei de produse de ingrijire a locuintei. Unde apare simbolul acesteia, exista garantia ca produsele au fost testate din punct de vedere al performanetelor economice, sociale si de impact asupra mediului.
DfE – Sigla programului Design for the environment’ (DfE) apare pe un produs atunci când acesta este considerat cel mai bun dintr-o anumita clasa din punct de vedere al protectiei sanatatii umane si al protectiei mediului.