Ariel caută super-femei

Cum arată o super-femeie? Are întotdeauna are timp pentru familie (91%), este preocupată de imaginea și de sănătatea ei (90%), își petrece timpul alături de un partener (84%), este disponibilă pentru prieteni și pentru o viață socială (80%), are timp pentru hobby-uri (78%). Aceste date au reieșit dint-un studiu desfășurat de Ariel în perioada august – octombrie 2013,  când brandul a pornit în căutarea super-femeilor din România, explorând universul lor și încercând să afle cum le poate susține și oferi recunoașterea publică de care au nevoie.

Peste 4000 de utilizatori au intrat pe pagina de Facebook Ariel România în perioada august – septembrie și au nominalizat super-femeile care le influențează viețile, în cadrul unei aplicații dedicate. Iar zilele trecute, dezbaterea moderată de Cătălin Ștefănescu și susținută de Irina Schrotter, Vintilă Mihăilescu, Dragoș Bucur și Monica Neațu a confirmat faptul că super-femeia reprezintă o nouă realitate feminină și cu o nouă provocare socială.

Dacă vrei să afli secrete care le ajută pe super-femei să facă față provocărilor unei zile pline, intră pe pagina de Facebook Ariel România.

Mai multe articole