Campania „Un copil dorit, e un copil iubit”, informeaza asupra metodelor contraceptive

Farmaciile Catena au dat startul campaniei de responsabilitate sociala Un copil dorit, e un copil iubit’, program ce are la baza informarea, preventia si educarea in privinta contraceptiei.

In Romania exista 5 milioane de femei fertile si numai 8% dintre acestea folosesc metode contraceptive, iar rata avortului este printre cele mai ridicate din Europa. Numai anul trecut s-au efectuat 150.000 de avorturi la cerere.

Campania Un copil dorit, e un copil iubit’ urmareste in special indrumarea tinerilor in privinta metodelor contraceptive, in conditiile in care varsta la care acestia isi incep viata sexuala este in continua scadere.

Astfel, in perioada mai-noiembrie 2010 se vor desfasura sesiuni de informare in scoli, licee si facultati, cu sprijinul specialistilor de la Centrul Medical Unirea, iar brosura campaniei va fi distribuita gratuit prin intermediul lantului de farmacii Catena.

Mai multe informatii despre campanie gasiti pe www.uncopildoriteuncopiliubit.ro

 

Mai multe articole