Albalact o lanseaza pe Fulga in… Aventura Spatiala!

Intr-o zi,  in timp ce pastea cuminte intr-o poienita, Fulga a fost rapita de extraterestri si dusa pe o planeta necunoscuta din alta galaxie.

Aici, Fulga s-a vazut inconjurata tot felul de extraterestri fiorosi si inamici nemaivazuti. Ca sa se intoarca inapoi acasa, Fulga trebuie acum sa lupte cu ei, sa isi faca aliati, sa indeplineasca misiuni si sa gaseasca indicii.
 
Albalact lanseaza noua platforma de comunicare digitala pentru Fulga, care marcheaza una dintre cele mai importante campanii ale brand-ului din ultimii ani. Noua platforma o aduce pe Fulga mai aproape de prietenii ei copiii in spatiul virtual, cu un site nou si un joc online captivant – Fulga, Aventura Spatiala.
 
Copiii pot intra pe www.lumeafulga.ro ca sa o ajute pe prietena lor sa invinga obstacolele din marea aventura si sa se intoarca teafara acasa. O colectie de douasprezece insigne, care reprezinta cate un personaj din joc, dar si un cod unic, le aduce copiilor puncte valoroase si accesul la nivelele superioare ale jocului. Copiii vor gasi insignele in pachetele de lapte Fulga cu arome 250 ml.
 
Vor exista in piata sase tipuri de pachete speciale formate din cate doua cutii Fulga de 250 ml lapte cu arome (ciocolapte, mierlapte, vanilapte, lapte semidegresat 1.5% grasime, lapte cu suc de portocale si lapte cu suc de zmeura si morcov).
 
Campania a fost lansata sambata, 9 iulie, in prezenta a sute de copii invitati in Parcul Herastrau. Fulga a fost si ea de fata, a cantat alaturi de cei mici, a dansat, a pictat, s-a jucat cu baloane, dar, la un moment dat a disparut fara urma…. a fost rapita de extraterestri!

„Fulga a fost si este un brand iubit mai ales de copii, principalii consumatori de lapte si lapte cu arome. Copiilor le place sa se joace dintotdeauna. Tocmai de aceea  Fulga a decis sa se joace cu ei si online, acolo unde copiii isi dedica o parte importanta din timpul lor de joaca. Asa s-a nascut actuala platforma de comunicare, in componenta careia intra si jocul „Fulga, aventura spatiala’, un joc amuzant si neintruziv. Copiii vor descoperi pe noul site aceeasi vacuta prietenoasa, isteata si jucausa, intr-un mediu interactiv, competitional si in continua evolutie. La raft, Fulga le-a pregatit micilor consumatori 6 combinatii delicioase de laptic cu arome, fiecare pachet continand si o surpriza pe gustul lor’, declara Elena Solianic, brand manager pentru Fulga la Albalact.
 

Mai multe articole