Campania „Sansa la viata, sansa la noi amintiri”

Procter & Gamble lanseaza campania „Sansa la viata, sansa la noi amintiri’, primul proiect de amploare dedicat sprijinirii copiilor ce sufera de malformatii cardiace.

Campania are drept scop amenajarea unui nou bloc operator la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures (IBCvT) si specializarea in strainatate a personalului medical, cu ajutorul fondurilor stranse pe parcursul acesteia.

Campania, care se va derula pe parcursul a trei luni, isi propune salvarea cat mai multor copiii cu probleme cardiace si educarea publicului cu privire la gravitatea acestor probleme. In Romania se nasc anual aproximativ 1000 de copii cu malformatii cardiace, 900 dintre acestia necesitand interventie chirurgicala in primul an de viata.

Doar 270 de copii pot fi operati in medie, intr-un an, la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu Mures, intrucat exista un singur bloc operator si o singura echipa specializata, copiii fiind programati cu 2-3 luni inainte.

„Campania „Sansa la viata, sansa la noi amintiri’ urmareste sa faciliteze operarea cat mai grabnica a acestora, prin donarea sumei necesare pentru amenajarea unui al doilea bloc operator si specializarea personalului medical pentru acesta in strainatate.

Pentru ca demersurile de amenajare a unui nou bloc operator sa inceapa cat mai repede, Procter & Gamble a donat deja Institutului de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu Mures suma de 300 000 USD. Pentru amenajarea acestui bloc operator suma totala estimata a fi colectata si donata IBCvT la finalul campaniei este de aproximativ 550 000 de USD.

„Programul Sansa la viata, sansa la noi amintiri urmareste salvarea vietii a cat mai multi copii. Ne dorim ca, prin dotarile efectuate la IBCvT, dupa finalizarea campaniei, numarul copiilor operati si salvati anual sa fie cel putin dublu. De asemenea, ne dorim sa realizam o mai buna informare si educare a parintilor, atat in privinta necesitatii de a descoperi eventualele malformatii la timp, inca din timpul sarcinii, cat si pentru a se prezenta la medic, inainte ca micutii sa implineasca un an’, a declarat Olivia Ciubotariu, Specialist Relatii Externe la P&G.

La campania „Sansa la viata, sansa la noi amintiri’ participa urmatoarele marci din portofoliul Procter&Gamble: Ariel, Bonux, Tide, Ace, Lenor, Fairy, Mr Proper, Pampers, Pampers Wipes, Always, Discreet, W&G, H&S si Gillette.

Mai multe articole