Copil bolnav plimbat pe la 7 medici, fara sa i se faca o analiza. Situatia disperata a unei mame din Cluj

O mamica din Cluj a ajuns la disperare, dupa ce a ajuns sa consulte mai bine de 7 medici pediatri, fara ca fetita ei sa primeasca tratamentul corespunzator problemelor ei de sanatate. Aceasta situatie a inceput inainte de Craciun, potrivit monitorulcj.ro.

In Ajun, femeia s-a prezentat la Spitalul de Copii din Cluj, la camera de garda, deoarece fetita sa tusea incontrolabil. Aici, mama a avut de-a face cu un medic care nu a crezut-o ca cea mica are probleme de sanatate, doar pentru ca nu se manifestau in acel moment:

„Am mers la camera de gardă de la Pedi 3, că deja era Crăciunul, nu aveam la cine apela. Acolo, după trei ore la rând, ne vede o doamnă doctor care inițial nu crede că fetița noastră are probleme. Mi-a spus că nu a tușit în cabinet. E drept, nu tușise. Am primit Eurespal sirop și aerosol cu Respisun. Venim acasă. După cinci zile de tratament, nicio îmbunătățire. Asta se întâmpla între Crăciun și Anul Nou. Tusea persista, nopți nedormite, epuizare. În 1 ianuarie cedăm și mergem înapoi la camera de gardă. Ne consultă un medic și nu se aude nimic la plămâni. Laringită o fi. Primim alte medicamente și mergem acasă, facem tratamentul conform indicațiilor’

Tratamentul nu a functionat, starea copilului s-a agravat

In continuare, starea fetitei se agraveaza si mama e nevoita sa se intoarca, deoarece au aparut si alte doua simptome, febra si varsaturi.

Intoarsa la unitatea medicala, cea mica a fost internata la sectia Pediatrie 3.
In toata aceasta perioada, copilului nu i s-au facut analize pentru a depista cauza simptomelor ei.

In cele din urma, femeia a ajuns internata cu cea mica la sectia de boli infectioase, unde copilul ei primeste in prezent tratament antibiotic intravenos.

Din 7 medici pediatri, niciunul nu i-a facut analize micutei

In total, sustine mama, a consultat mai bine de 7 medici pediatri, carora nu le-a dat niciun fel de atentie. Femeia promite insa ca va face demersurile necesare ca tratamentul primit in spital sa fie cunoscut cat mai multor oameni.

„Va multumim din suflet, Pedi 3. Pentru superioritate, pentru non tratament, si pentru ca doamna asistenta mi-a raspuns atat de senin la intrebari…„de ce nu ati fost atenta la dl doctor la vizita?!'. Ei bine, doamna, pentru ca dupa multe nopti de nedormit, cu copilul pe piept plangand, tusind si vomitand, poate ca nu mai pot. Asa cum v-am scris in chestionarul de satisfactie al pacientului pe care il inmanati cu atata incredere spre completare cu laude, pozitia de pacient e una vulnerabila, in care comunicarea, compasiunea si nu in ultimul rand, tratamentul, e ceea ce ar trebui sa va ghideze in meserie. Pe dvs ca asistenta, dar mult mai mult pe doctorii care isi preseaza cu mandrie parafa de pediatri, pe hartiile de externare. Hartii care se cer in biroul domnului doctor, nu sunt aduse pe salon.
Cu stima. Din inima. Sau din plamani.
O mama de copil inca bolnav…'

In replica, reprezentantul spitalului i-a transmis mamei sa faca o sesizare, pentru a putea analiza cazul.

Mama a transmis ca are de gand sa faca sesizarea imediat ce ea si fiica sa vor iesi din spital.

 

Sursa imagine: Facebook

Mai multe articole