Din 1946, când Earl Tupper a prezentat Bolul Wonderlier, cu adevărat revoluționar, produsele Tupperware® au ajuns în bucătăriile din întreaga lume.
Produsele sunt destinate păstrarii, preparării, congelării, transportului și servirii preparatelor, garantând prospețimea alimentelor, unul dintre cele mai importante obiective ale Tupperware®. De-a lungul timpului, compania a creat produse inteligente care simplifică viața, oferindu-i consumatorului posibilitatea să economisească timp și bani.
Produsele Tupperware® sunt prietenoase cu mediul, sunt menite să diminueze cantitatea
Originalitatea și creativitatea Tupperware® se regăsesc, de altfel, în chiar conceputl de vânzări propriu brandului – vânzare prin party. Un party Tupperware® reprezintă o șansă de a te întâlni cu familia, prietenii, vecinii, colegii si de a petrece momente de calitate alături de ei, descoperind un mod distractiv de a găti împreună. Iar brandul nu înseamnă doar o calitate ridicată a produselor, ci oferă și reale oportunități profesionale femeilor, indiferent de vârstă, de pregătiea profesională sau de zona în care locuiesc.