Pietro Coricelli are ”haine” noi

Pietro Coricelli a decis sa se innoiasca complet.  Noua sticla Pietro Coricelli are o forma antica reactualizata, caracterizata  de linii gratioase, cu un umar rotunjit si doua caneluri de-a lungul laturilor care permit prinderea usoara. Suprafata din fata si din spate este plata pentru a se distinge si a creste vizibilitatea in raft. Cununa
de masline pozitionata sub gatul sticlei reprezinta legamantul cu materia
prima, in timp ce semnatura de la baza sticlei reprezinta dovada
calitatii, consolidand valorile distinctive ale brandului.

Noile etichete pun in evidenta noul logo, valorile si traditiile uleiului de
masline. Textura de fond este caracterizata de prezenta unei crengute de
maslin ce evoca valorile de autenticitate si calitate. Blazonul Familiei
Coricelli, inspirat de Cetatea Albornoz de Spoleto imbogateste eticheta si
ii ofera personalitate si unicitate.

Redactia.ro
RTV
Proiecte speciale
Unica.ro
Trending news
Mai multe articole