Este o realitate. Un coşmar. O filă tristă dintr-o poveste frumoasă. Nici un părinte nu crede că i se poate întâmpla lui acest lucru. Până într-o bună zi, când se confruntă cu această problemă sfâşietoare. Ca în orice situaţie-limită, fiecare secundă contează! Specialiştii Centrului Român pentru Copii Dispăruţi, singurul ONG-ul specializat din România pe această
Vremurile sunt grele şi pentru Moş Crăciun şi orice iniţiativă care să-i mai uşureze din muncă îi prinde tare bine. Moşul vrea să vadă toţi copiii fericiţi, dar singur nu reuşeşte să facă asta. ZURLI TE CHEAMĂ SĂ ÎL AJUTĂM PE MOŞ CRĂCIUN ! Cu ajutorul nostru, el poate să ajungă şi la copiii mai puţin
Simona Patruleasa se implica activ in campania de strangere de foduri – “Schimba viitorul unui copil cu autism!”, initiata de Kanal D si Asociatia Invingem Autismul, in parteneriat cu Europa FM si Zorky Planet. Prezentatoarea Stirilor Kanal D a marturisit ca este impresionata de lupta pe care copiii diagnosticati cu autism o duc zi de
Primul eveniment de plantare de arbori din România susținut de Yves Rocher, în colaborare cu Asociația MaiMultVerde avut loc pe 16 noiembrie, în Parcul Natural Comana, cu sprijinul a 120 de voluntari. În cadrul programului de anvergură internațională Să Plantăm pentru Planetă, marca Yves Rocher și-a luat angajamentul de a planta în România, alături de
Farmaciile Help Net lansează “Mai sănătos, mai fericit”, o nouă campanie de comunicare a cărei idee principală subliniază importanţa fericirii pentru starea de sănătate. Ştiai că optimiştii se vindecă mai repede şi se îmbolnăvesc mai greu? Asta pentru că ei sunt mai fericiţi. Şi astfel, mai sănătoşi. Este dovedit ştiinţific că nefericirea şi stresul pot
În luna octombrie, DERO (un brand care are deja peste 40 ani de ”istorie”) a lansat campania “Spală româneşte”, care îşi propune să readucă în prim-plan spiritul şi tradiţiile româneşti într-o manieră inedită. Prin înscrierea codului promoţional de pe pachetul de detergent DERO, consumatorii pot câştiga zilnic o maşină de spălat Arctic, un alt brand
În luna septembrie, Becel te invită să-ți testezi gratuit nivelul colesterolului. Campania ,,Septembrie este luna inimii. Becel. Iubește-ți inima!” se desfășoară în perioada 1-30 septembrie, în 12 orașe din țară: București, Brașov, Cluj, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Oradea, Ploiești, Sibiu, Suceava și Timișoara. În București, testările se pot efectua în perioada amintită în clinicile Medsana
După “Roller Babies”, cel mai vizionat spot publicitar oficial lansat la nivel global şi după “Baby Inside” cu cei 50.000 de bebeluşi dansatori, Evian doreşte să ofere audienţei sale, încă o dată, un uimitor şi incitant spectacol. Pe 21 aprilie, Evian a lansat ”Baby & Me”, cea mai nouă campanie globală de brand, creată de
Mâine (3 aprilie), începând cu ora 11:00, are loc deschiderea oficială a primei librării Litera, din bulevardul Magheru, nr. 8 – 10. Evenimentul de lansare va avea loc în incinta librăriei. Librăria Litera va fi deschisă publicului larg în fiecare zi, de luni până duminică, în intervalul orar 10:00 – 22:00. Editura Litera oferă titluri
Coaliţia de Prevenire a Cancerului de Col Uterin, formata la iniţiativa Fundaţiei Renaşterea, susţine demersul Ministrului Sanataţii, Eugen Nicolaescu, in ceea ce priveşte programele de prevenţie pentru cancerul de col uterin, printre acestea fiind şi iniţiativa de a relua campania de vaccinare impotriva HPV, soluţie care, alaturi de testarea Babeş Papanicolau, ar putea scadea riscul apariţiei cancerului de col uterin cu pana la 94%.
In decurs de un an de la lansarea campaniei „O viata poate depinde de tine! ”, peste 9.000 de romani au participat la cursurile de prim ajutor, oferite gratuit de Asociatia React si Vodafone Romania si sustinute de catre paramedicii SMURD. Â
OrganizaÅ£ia SalvaÅ£i Copiii a lansat sâmbătă, 6 octombrie, campania „Bun venit pe lume!” prin care îÅŸi propune strângerea de fonduri pentru dotarea cu incubatoare a maternităÅ£ilor din 15 oraÅŸe, dar ÅŸi informarea publicului asupra nevoii de implicare în reducerea mortalităÅ£ii infantile la noi în Å£ară.
Purcelusa Peppa iti aduce zeci de premii la Minimax
Incepand cu luna ianuarie, cei care doresc sa sprijine campania World Vision – „Eu cum ajung la scoala?” – o pot face acum si in cadrul restaurantelor Pizza Hut si KFC din toata tara, prin intermediul donatiilor punctuale in valoare de 5 lei.
In Tara lui Andrei incepe distractia: si anul acesta, 400 de copii, castigatori ai concursului “Scoala lui Andrei”, sunt rasplatiti cu zile in aer liber, activitati creative si experimente stiintifice amuzante.
Pampers® doneaza catre UNICEF suma necesara achizitionarii a 1,223,696 de vaccinuri anti-tetanos
Intrucat cerealele reprezinta varianta ideala pentru introducerea hranei solide in dieta micutului si fac ulterior parte din nutritia echilibrata a acestuia si peste varsta de 1 an, Milupa a initiat campania „Calitate garantata, cu Milupa“, prin care cei mici au posibilitatea de a-si alege cerealele sanatoase care le plac. Â
Velvet Dental Clinics initiza campania de informare si educare publica “Evalueaza-ti sanatatea dentara”.
Farmaciile Catena au dat startul campaniei de responsabilitate sociala “Un copil dorit, e un copil iubit”, program ce are la baza informarea, preventia si educarea in privinta contraceptiei.
Fundatia Tineri pentru Tineri, in parteneriat cu alte organizatii neguvernamentale, au lansat proiectul „Abordari integrate de prevenire HIV/SIDA in Romania“.