In cadrul campaniei „Eu cum ajung la scoala?”, World Vision Romania lanseaza un nou produs destinat strangerii de fonduri

Incepand cu luna ianuarie, cei care doresc sa sprijine campania World Vision – „Eu cum ajung la scoala?' – o pot face acum si in cadrul restaurantelor Pizza Hut si KFC din toata tara, prin intermediul donatiilor punctuale in valoare de 5 lei.

In schimbul acestei sume, donatorii vor primi un magnet inscriptionat cu numele campaniei. Actiunea se va desfasura pana la sfarsitul lunii februarie, iar fondurile stranse vor fi utilizate pentru a achizitiona unul sau doua microbuze scolare pentru 150 de copii din comuna vasluiana Rebricea, care merg pe jos peste 10 kilometri pentru a ajunge la scoala.

Judetul Vaslui este unul dintre cele mai sarace judete din tara, fiind, totodata, una dintre cele mai  sarace regiuni din Europa. Conform datelor statistice furnizate de Inspectoratului Scolar Judetean Vaslui, peste 785 de elevi au abandonat scoala in prima jumatate a anului scolar 2010-2011. Din cele 785 de cazuri de abandon scolar, mai mult de jumatate, respectiv 405 cazuri, sunt din randul elevilor din ciclul gimnazial, iar peste 80% dintre acestea provin din mediul rural. Din discutiile pe care reprezentantii World Vision le-au purtat cu familiile acestor elevi care au abandonat scoala, reiese ca un factor favorizant il reprezinta saracia, dar si distanta foarte mare pana la scoala care asigura ciclul gimnazial in comuna.

Prin lansarea magnetilor destinati strangerii de fonduri, World Vision Romania face inca un pas pentru a le putea oferi copiilor din comuna Rebricea, judetul Vaslui, sansa la un viitor mai bun. Astfel, toate fondurile stranse in urma donatiilor punctuale vor fi folosite pentru a achizitiona unul sau doua microbuze care sa asigure accesul elevilor la scoala.  Cu doar 5 lei, fiecare va putea oferi sansa unui copil de a privi cu mai multa incredere spre viitor. 

„Stim de la familiile copiilor cat de greu le este sa se trezeasca in fiecare zi la ora 5:30 – 6:00 si sa mearga zeci de kilometri, pe jos, pana la scoala, indiferent de vreme. Prin campania <> ne dorim sa schimbam realitatea trista a acestor copii si sa le oferim sansa la un viitor mai bun, iar parteneriatul cu Pizza Hut si KFC  reprezinta un sprijin important pentru a ne atinge obiectivul' a declarat Adela Fundulea, Marketing Manager World Vision Romania.

Pentru sustinerea financiara a campaniei, World Vision Romania pune la dispozitie si doua numere de telefon in reteaua Romtelecom: 0900 900 090 pentru a dona 5 euro si 0900 900 092 pentru a dona 10 euro. Totodata, cei care doresc sa vina in ajutorul celor 150 de copii, pot intra pe site-ul organizatiei, la sectiunea Microbuzul si sa doneze o suma la alegere, in intervalul 30 de lei – 200 de lei. 

Alatura-te campaniei „Eu cum ajung la scoala?' si ajuta-ne sa cumparam microbuzele pentru 150 de copii care sunt nevoiti sa mearga pe jos peste 10 kilometri pentru a ajunge la scoala. Gestul tau poate face diferenta.

www.worldvision.ro


URMĂREŞTE CEL MAI NOU VIDEO
Recomandari
Mai multe din Stiri
Buton