Compania de vanzari directe Amway relanseaza 23 de produse de ingrijire a locuintei, reunite sub un singur brand: AMWAY HOME™.
Principalele atribute ale noii game sunt: eficienta, siguranta, caracteristicile eco, ingredientele din surse naturale si gradul mare de concentratie al produselor.
Conform unui studiu recent realizat de A.I.S.E*. peste 80% din treburile casnice inseamna curatarea vaselor a suprafetelor si a rufelor.
Noua gama de produse AMWAY HOME are la baza tehnologia BIOQUEST FORMULA™ si reuneste produse prietenoase cu mediul, ce ofera performante de curatare excelente, asigura o locuinta curata si sigura si nu polueaza mediul deoarece nu contin ingrediente daunatoare, ca de exemplu clor sau fosfati.
Inca din 1950 produsele de ingrijire a locuintei sunt cheia succesului acestei companii. „Produsele de curatare a rufelor, a vaselor sau a suprafetelor sunt in general primele produse achizitionate de clientii Amway.”, a declarat George Popescu, General Manager, Amway Romania.
Produsele BIOQUEST FORMULA™ au obtinut rezultate excelente la teste independente referitoare la formula complet biodegradabila. Un studiu independent realizat de TKL Research, unul dintre cele mai vechi laboratoare de cercetare din Statele Unite, a confirmat compatibilitatea produselor AMWAY HOME cu epiderma. Mai mult, agentul de curatare pentru hainele bebelusilor a fost testat de pediatri si dermatologi.
Concentratia mare a produselor nu ofera doar eficienta, ci are si un impact pozitiv asupra mediului. Deoarece produsele Amway Home sunt nediluate, peste 18 milioane de litri de apa au fost economisti in ultimii 15 ani, au fost folosite mai putine ambalaje, combustibil si au fost create mai putine emisii de gaze. Pentru a continua aceasta dezvoltare, Amway realizeaza cercetari extinse: compania are peste 700 de cercetatori care lucreaza in 65 de laboratoare, care in mod regulat dezvolta noi formule. In prezent exista 1000 de brevete inregistrate si alte 900 sunt in asteptare.
Unul dintre atuurile Amway Home™ ramane detergentul universal concentrat L.O.C.TM . Inca din 1959 acesta a fost unul dintre primii detergenti biodegradabili de pe piata. Volumul de LOC vandut in 2009 ar putea asigura curatarea unei zone de dimensiunea a 2 milioane de terenuri de fotbal.
Amway se implica activ in diferite initiative globale si programe de mediu. De exemplu, in 2009 s-a alaturat Cartei pentru o Curatenie Sustenabila, program al Asociatiei Internationale a Sapunurilor, Detergentilor si Produselor de Ingrijrie a locuintei (A.I.S.E.). Pe parcursul procedurii complexe de a deveni membru, fiecare faza a fabricarii unui produs Amway – selectarea materiei prime, siguranta substantelor chimice si modul de prezentare catre consumatori – a fost analizata si verificata de entitati independente.