Campania Jucăriilor de Pluș

Imaginația copiilor nu are bariere, iar Compania IKEA își propune să o transforme în realitate. Pentru prima oară în istoria campaniei Jucăriilor de Pluș, Compania IKEA lansează o competiție pentru copiii din întreaga lume. În fiecare magazin IKEA, într-o zonă dedicată, copiii mai mici de 12 ani sunt invitați să deseneze jucăria perfectă. Pe baza cardului de membru IKEA FAMILY, părinții vor înscrie desenele în competiție, iar Compania IKEA va alege, la nivel global, 10 desene pe care le va transforma în jucării adevărate, în ediția următoare a campaniei Jucăriilor de Pluș (noiembrie 2015 – ianuarie 2016).

Mecanism:

  • Competiția se desfășoară și în România, între 10 și 23 noiembrie
  • Copiii cu vârsta până în 12 ani sunt așteptați în magazinul IKEA, la intrarea în magazin, lângă locul de joacă pentru copii
  • Pe baza cardului de membru IKEA FAMILY, părinții celor mici vor semna un formular de înscriere în competiție
  • Desenele vor fi votate de membrii IKEA Family. Cele mai votate 50 de desene vor fi analizate de un juriu IKEA România, iar 20 vor fi selectate și trimise în Suedia
  • Fiecare țară va trimite către IKEA Suedia câte 20 desene. Echipa globală va alege 10 desene, pe care le va transforma în jucării adevărate pentru campania Jucăriilor de Pluș de anul viitor (noiembrie 2015 – ianuarie 2016)

Donează de două ori

Clienții IKEA România se pot implica și în inițiativa „Donează de două ori'. În zona caselor de marcat sunt poziționate cutii de colectare, în care aceștia pot dona jucăriile sau cărțile pentru copii tocmai cumpărate.

Toate jucăriile și cărțile pentru copii vor fi donate către Salvați Copiii România, care le va direcționa către grădinițele în care învață copii fără posibilități.


URMĂREŞTE CEL MAI NOU VIDEO
Recomandari
Mai multe din Stiri
Buton