CheckYourSelfie

Prin intermediul campaniei #CheckYourSelfie, desfăşurată în octombrie, luna de promovare a luptei împotriva cancerului la sân, aproximativ 400 de fundițe roz au fost agățate' pe harta României, țara noastră clasându-se la nivel global, pe locul al doilea după Portugalia. Campania a avut un real succes, popularizându-se, astfel, și în rândul femeilor din România importanța propriei examinări a sânilor. În plus, Nestlé Fitness s-a implicat și în cros-ul organizat de Asociația Casiopeea și a ajutat la strângerea fondurilor pentru achiziția de proteze, printr-o donație.

Mesajul campaniei de pe pagina de Facebook a Nestlé Fitness, din perioada 15 septembrie – 30 octombrie, a înregistrat peste 3.000.000 de impresii, în aproximativ 50 de postări. Hashtagul #CheckYourSelfie a fost asociat în peste 153 de postări.

Bra Cam – video-ul postat pe pagina de YouTube a Nestlé Fitness România a fost vizualizat de peste 250.000 de ori, iar la nivel global a avut peste 20 de milioane de vizualizări.


URMĂREŞTE CEL MAI NOU VIDEO
Recomandari
Mai multe din Stiri
Buton