Efectele Rivotrilului asupra fatului

Am 31 de ani si ma gandesc ca e timpul sa aduc pe lume un ingeras, dar mi-e teama de consecintele pe care le-ar putea avea tratamentul cu Rivotril pe care il iau de 6 ani. Acest tratametn mi-a fost prescris in urma diagnosticarii cu Torticolis Spasmodic din cauze necunoscute. Am incercat sa renunt la tratament, dar mi-a fost foarte rau in sensul ca nu-mi pot tine capul in pozitie normala, inclinandu-se in partea stanga.

Drept urmare nu pot lucra. Am reusit doar sa reduc doza de la 2mg la 1mg/zi. Mi-e teama ca acest 1mg/zi nu cumva sa provoace malformatii fatului. As dori un sfat cu privire la acest medicament in special daca cineva a mai fost in situatia mea. De asemenea, v-as multumi daca mi-ati putea recomanda un doctor ginecolog de incredere sau un medic neurolog. Multumesc.

Intrebare pusa de: Stefan

Expertul nostru va raspunde:

Rivotril (clonazepan) este o substanta cu risc pentru fat. Este bine sa consultati un neurolog si un ginecolog foarte bun. Va recomand clinica Sanador.

Recomandari
Redactia.ro
RTV
ziareonline.ro
Proiecte speciale
Unica.ro
Huff
Faxnews
Sfatul Medicului
Trending news
Mai multe din Sfatul expertului