Scapă de 3 kg în 7 zile! – dieta cu cartofi

Ai auzit despre cartofi că te îngrașă. Ei bine, depinde cu ce îi mănânci. Uite cum să scapi de 3 kilograme în 7 zile, ținând dieta cu cartofi.

 

Ziua 1

Mic dejun: 150 g iaurt degresat se amestecă cu două linguri de suc natural de portocale. Se spală şi se curăţă 200 g de fructe (mere, mandarine, portocale), se taie şi se amestecă cu iaurtul, împreună cu 3 linguri de fulgi de cereale. Se bea apoi o cană de ceai verde.

Gustare: 150 g iaurt de băut.

Prânz: 4 cartofi mari se spală, se curăţă şi se se fierb întregi. Se curăţă o roşie şi doi ardei graşi, se taie fâşiuţe şi se amestecă cu 50 g de caşcaval ras. Se condimentează cu sare şi piper. Se iau doi cartofi, se taie în patru şi se pun într-o crăticioară. Peste ei se pune compoziţia cu caşcaval şi se dau la cuptor 10 minute. Ceilalţi doi cartofi se pun la rece pentru masa de seară.

Gustare:Un măr.

Cină: Cei doi cartofi de la prânz se taie felii. O ceapă roşie se taie rondele, iar 100 g de castraveţi muraţi – felii. Toate se amestecă cu pătrunjel tăiat mărunt. Se face un sos din 2 linguri de iaurt degresat, sare, piper alb, puţin usturoi pisat şi o linguriţă de ulei. Se toarnă peste salată şi se lasă 10 minute.

Ziua 2

Mic dejun:  O felie de pâine prăjită cu 50 g de brânză de vaci degresată. O portocală.

Gustare: Un pahar de lapte degresat.

Prânz: Se înăbuşă 200 g de conopidă. Separat, se pun 150 g de cartofi în apă rece sărată şi se aduc la fierbere. 30 g de şuncă fiartă se taie fâşiuţe şi se amestecă cu două linguri de lapte degresat şi jumătate de linguriţă de ulei. Se condimentează cu zeama de la jumătate de lămâie şi nucşoară. Conopida se scurge de apă şi deasupra se toarnă amestecul făcut. Cartofii se strivesc cu furculiţa şi se servesc cu conopida. După masă, se bea o cană de ceai neîndulcit.

Gustare: O felie de pâine neagră cu 50 g brânză de vaci degresată.

Cină: Se face o supă din 100 g de cartofi, un morcov mic, jumătate de linguriţă de unt, vegeta, 20 g de şuncă tăiată fâşiuţe şi pătrunjel. Legumele se fierb, iar şunca se prăjeşte puţin în unt şi se adaugă supei la sfârşit, împreună cu pătrunjelul. Se sărează şi se piperează.

Ziua 3

Mic dejun: O portocală, un fruct de kiwi şi 150 g iaurt degresat.

Gustare: 200 ml de suc natural de portocale (de preferinţă preparat în casă).

Prânz: 200 g de cartofi se curăţă de coajă, se fierb, se lasă să se răcească şi se taie în felii. O ceapă se curăţă şi se taie mărunt. Se unge o cratiţă cu ulei şi se pun în ea cartofii, amestecaţi cu ceapa şi o conservă de roşii tăiate bucăţi. Se bate un ou şi se amestecă cu trei linguri de lapte şi 20 g de caşcaval ras. Se sărează, se piperează şi se adaugă peste legume. Se dă la cuptor şi se lasă 15-20 minute.

Gustare: Un pahar de suc de roşii.

Cină: Doi cartofi se spală, se lasă să se usuce şi se învelesc în folie de aluminiu, după care se coc în cuptor 30-35 de minute. Folia se îndepărtează, iar cartofii se taie în patru. Se amestecă 50 g de brânză de vaci degresată cu o lingură de lapte degresat, puţină sare, piper, zeamă de lămâie şi pătrunjel tăiat mărunt. Se serveşte cu cartofii.

Ziua 4

Mic dejun:O felie de pâine neagră cu două felii de piept de pui şi un grepfrut. Se bea şi o cană de ceai neîndulcit.

Gustare: Un pahar de suc de morcovi şi o felie de pâine prăjită.

Prânz: 100 g de cartofi se curăţă de coajă, se taie felii şi se fierb 10 minute. Doi ardei graşi se curăţă şi se taie fâşii. O ceapă se curăţă, se taie mărunt şi se căleşte cu o linguriţă de ulei, apoi se adaugă cartofii, ardeii graşi şi 150 g roşii din conservă, tăiate bucăţi. Se lasă 15 minute la foc potrivit şi se serveşte cald.

Gustare: O portocală şi un măr.

Cină: Se fierb 3 cartofi în coajă. Jumătate de ceapă şi un căţel de usturoi se curăţă şi se taie foarte mărunt. Se amestecă cu 50 g brânză de vaci degresată, 50 g iaurt şi două linguriţe de zeamă de lămâie. Se adaugă sare, piper şi mărar şi se serveşte cu cartofii.

Ziua 5

Mic dejun: 100 g iaurt degresat, o portocală şi o mandarină.

Gustare: 200 ml de supă la plic.

Prânz: 150 g cartofi se curăţă de coajă şi se taie cubuleţe. Se curăţă şi se spală un morcov, o ceapă mică şi o ţelină. Legumele se fierb în doi litri de apă 20 de minute, se adaugă vegeta şi, la final, un gălbenuş de ou bătut şi puţin pătrunjel.

Gustare: 150 g iaurt degresat şi o felie de pâine neagră prăjită.

Cină: 250 g de cartofi se spală şi se învelesc în folie de aluminiu, după care se coc în cuptor aproximativ 30-35 minute. Când se scot din cuptor, se îndepărtează folia şi se taie în jumătate. Se face un amestec din 100 g de brânză de vaci degresată, o lingură de iaurt, jumătate de ceapă tăiată foarte fin, sare, piper şi zeama stoarsă de la o lămâie. Se serveşte cu cartofii.

Ziua 6

Mic dejun: 100g iaurt degresat, o felie subţire de pâine prăjită şi o portocală.

Gustare: Două mere.

Prânz: Se curăţă 150 g de cartofi şi se fierb în puţină apă. Se taie apoi în felii şi se prăjesc cu o linguriţă de ulei într-o cratiţă. Se condimentează cu sare şi piper. Când sunt gata, se servesc cu 100 g gogoşari muraţi.

Gustare: 200 ml de lapte degresat, cald.

Cină:Se  fierb trei cartofi medii. 200 g peşte file se prăjeşte cu o linguriţă de unt, se stropeşte cu zeamă de lămâie şi se serveşte cald, împreună cu cartofii şi două linguri de brânză de vaci degresată.

Ziua 7

Mic dejun: O felie de pâine neagră prăjită cu 50 g brânză de vaci degresată şi 150 ml suc de morcovi.

Gustare: O banană şi o cană de ceai neîndulcit.dieta cu cartofi 2

Prânz:500 g de cartofi se fierb  în coajă. Jumătate se păstrează pentru cină, iar cealaltă jumătate se curăţă de coajă şi se taie felii. Se pun într-o formă unsă cu ulei. O ceapă mică se curăţă, se spală şi se taie rondele. O linguriţă de ulei se amestecă cu două linguri de lapte, sare şi piper şi se toarnă peste cartofi. Se dă în cuptorul fierbinte şi se lasă 15 minute. După prânz se bea o cană de suc de roşii.

Gustare: 200 ml suc de morcovi.

Cină: Cartofii puşi deoparte la prânz se curăţă de coajă şi se taie felii. Un ardei gras şi o ceapă se curăţă şi se taie mărunt. Se iau doi castraveciori muraţi şi un gogoşar murat şi să taie. Legumele proaspete şi murate se amestecă cu cartofii şi cu 100 g de măsline fără sâmburi. Se condimentează cu sare, piper şi pătrunjel.

text unica.ro, foto Shutterstock

Recomandari
Unica.ro
Recomandari shopping
Mai multe din Dieta, nutritie, sport