Top 3 greșeli pe care le faci la sală

Mergi la sală, lucrezi, transpiri, dar rezultatele întârzie să apară. Uite care sunt top 3 greșeli pe care le facem când mergem la sală și care ne împiedică să alăbim în ritmul dorit,

 

Stai cu orele la sală

Scopul mersului la sală este să antrenezi musculatura și să slăbești. Dacă lucrezi la intensitatea ideală, nu ar trebui să petreci mai mult de o oră în sală. Fizic, cu excepția cazului în care ești sportiv de performanță, corpul tău nu rezistă la un antrenament intens mai mult de o oră. Dacă tu petreci 30 de minute pe bicicletă uitându-te la televizorul din sală sau dacă te oprești între aparate să conversezi despre noua colecție Gucci, degeaba plătești abonamentul la sală – faci socializare, nu lucrezi eficient.

Repeți antrenamentul

Rutina nu este bună. În materie de sport, corpul are nevoie să iasă din zona de confort, pentru ca rezultatele efortului tău să se vadă.

Dacă faci aceleași exerciții de fiecare dată când mergi la sală, rezultatele întârzie să apară, corpul se obibșnuiește cu acel tip de efort și se înregistrează același efect de platou ca în cazul unei cure de slăbire. Chiar dacă depui efort, el nu se mai vede, nu mai slăbești și nici musculatura nu pare mai definită.

Dacă de-abia ai început să mergi la sală, trebuie să-ți schimbi programul la fiecare 3-4 săptămâni, astfel încât să lucrezi toate grupele musculare, într-o altă ordine și cu alte tipuri de exerciții. Corpul trebuie să fie surprins, pentru ca să reacționeze bine și scăderea în greutate să se producă mai repede.

 

Nu ai un plan

Cele mai multe dintre noi ne ducem la sală. Și vedem noi ce facem odată ce am ajuns acolo – poate avem chef de bicicletă sau poate lucrăm mai întâi la pectorali.

Pentru ca mersul la sală să dea rezultate, pentru a slăbi și a tonifia musculatura ai nevoie de un program de sală. Cel mai indicat este ca măcar la o primă vizită să profiți de unul dintre antrenori și să conturezi un tip de program care să te ajute să atingi cât mai repede obiectivul propus. Altfel, cu exerciții făcute la întâmplare, nu vei obține prea multe rezultate, chiar dacă depui un efort considerabil.

 

foto Shutterstock

Recomandari
Unica.ro
Recomandari shopping
Mai multe din Dieta, nutritie, sport